جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ تیر ۱۳, سه‌شنبه

امرالله منوچهری و ضیالله الهیان بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شدند



به گزارش خبرگزاری بهایی نیوز دو شهروند بهایی ساکن کاشان در تاریخ امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ پس از بازداشت توسط ماموران امنیتی به مکانی نامعلوم منتقل شدند.
بنابرگزارش مجموعه خبری بهایی نیوز امرالله منوچهری و ضیاالله الهیان پس از احضار تلفی به ستادخبری در شهر کاشان بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شدند.
به گفته یک منبع مطلع«بازداشت این دو بهایی ساکن کاشان مربوط به هجوم ماموران امنیتی وزارت اطلاعات به منزل آنان در ده اردیبهشت ماه بود که وزارت اطلاعات وارد منازل آنان شده بود و کل منزل را بهم ریخته بودند.»
پیشتر ماموران امنیتی وزارت اطلاعات در شهر کاشان با ارائه حکم تفتیش منزل این دو شهروند بهایی به اتهام تبلیغ علیه نظام وسایل شخصی آنان از جمله کتابها، جزوات، عکس های مربوط به آئین بهایی، گوشی های تمامی اعضای خانواده و لپ تاب و چندین حلقه فیلم خصوصی به همراه فلش مموری ها توقیف شده بود که این دو شهروند بهایی پس از دو ماه آنان پس از احضار بازداشت و به گفته یک منبع مطلع احتمال می رود در بازداشتگاه وزارت اطلاعات تحت بازجویی قرار گرفته باشند.
خانواده این دو شهروند بهایی با وجود پیگیری جهت اطلاع از محل نگهداری آنان موفق به کسب اطلاع از محل نگهداری آنان نشده اند.
منبع خبر: https://goo.gl/5jf1jT
به ما در مجموعه خبری بهائي‌نیوز ( Bahainews ) بپیوندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر