جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۷ بهمن ۱۷, چهارشنبه

توضیحی در مورد خبر مفقود شدن آقای حامد رضوانی!



بیش از یک هفته پیش خبر مفقود شدن آقای رضوانی، شهروند هنرمند اصفهانی را شنیدم اما افراد مطلع، تقاضا کردند تا مشخص شدن ماجرا، خبر انتشار پیدا نکند. همواره در انتشار اخباری که خانواده و یا زندانی تمایلی به انتشار خبر نداشته باشد، احتیاط کرده ام و به همین دلیل نیز این رویکرد حرفه‌ای را به دوستانم توصیه کرده‌ام. ( حال مطلع نیستم این خبر با اجازه خانواده بوده است یا خیر و یا اینکه اصلا تحقیقی در این زمینه شده است؟ چرا که به تازگی در دو جا این مطلب را دیده‌ ام که شک دارم تحقیقی کرده باشند و یا اجازه ای گرفته باشند).
اما در مورد مفقود شدن آقای رضوانی، این خبر بسیار مهم است و امیدوارم هر چه زودتر خبر پیدا شدن ایشان انتشار پیدا کند.
آقای رضوانی بهایی‌زاده نیستند و بارها به دلیل ارتباط با بهاییان احضار و مورد بازجویی قرار گرفته است. اینکه چرا باید با هنرمندانی همچون آقای رضوانی اینگونه برخورد شود یک سوی ماجرا است و سوی دیگر ماجرا بلاتکلیفی وضعیت جانی و سلامتی ایشان است. حکومتی که تاکنون هزاران شهروند را کشته و یا ترور کرده است امکان هر نوع رفتار غیرانسانی را دارد و در مورد این فرد نیز تا مشخص شدن وضعیتشان باید پیگیر بود.
پینوشت: هر چند انتشار خبر همواره خوب بود است اما در بعضی از اخبار باید احتیاط کرد چرا که انتشار همان خبر شاید منجر به صدمات جبران ناپذیری به فرد زندانی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر