هوالله
ای عندلیب حدیقۀ معانی، اشعار فصیح معانی بدیع داشت و در ثنای آستان اسم اعظم جامع جمیع صنایع شعریّه بود. یاران و امآء رحمن در نهایت وجد و سرور ترتیل و ترنیم نمودند.این عبد با عدم فرصت به خطّ خویش تحسین مینگارد. عید رضوان چون بدایت اعلان ظهور من یظهرهالله بود و جمال قدم با وجود آن که نفی و سرگون بودند در کمال سرور و عظمت و عزّت الهیّه در باغ نجیبپاشا در خارج عکّا تجلّی و اشراق به کلّ آفاق فرمودند و جمیع اعناق خاضع بود و کافّۀ اصوات خاشع، لهذا این ایّام بسیار مبارک است. احبّاء باید نهایت وجد و سرور مُجریٰ دارند. سبحانالله، الَیالآن در هیچ تاریخی دیده نشده است که با وجود آن که حرکت اسم اعظم از بغداد به عنوان نفی و سرگون بود، ولی به درجهای عزّت و اقتدار و عظمت حضرت کبریاء ظاهر و آشکار بود که والی و مشیر نامق پاشا با جمیع ارکان ولایت و امرآء لشکر، کافّةً خاضع و خاشع بودند. "و للهِ العزّة مِن قبل و من بعد" مشهودِ جمیع انظار و ابصار بود.
کافّۀ دوستان را به جهت حلول این یوم مبارک از قِبَل عبدالبهآء تحیّت ابدع ابهی و تهنیت کبری ابلاغ دارید. و علیک البهآء الأبهی. ع ع
ای عندلیب حدیقۀ معانی، اشعار فصیح معانی بدیع داشت و در ثنای آستان اسم اعظم جامع جمیع صنایع شعریّه بود. یاران و امآء رحمن در نهایت وجد و سرور ترتیل و ترنیم نمودند.این عبد با عدم فرصت به خطّ خویش تحسین مینگارد. عید رضوان چون بدایت اعلان ظهور من یظهرهالله بود و جمال قدم با وجود آن که نفی و سرگون بودند در کمال سرور و عظمت و عزّت الهیّه در باغ نجیبپاشا در خارج عکّا تجلّی و اشراق به کلّ آفاق فرمودند و جمیع اعناق خاضع بود و کافّۀ اصوات خاشع، لهذا این ایّام بسیار مبارک است. احبّاء باید نهایت وجد و سرور مُجریٰ دارند. سبحانالله، الَیالآن در هیچ تاریخی دیده نشده است که با وجود آن که حرکت اسم اعظم از بغداد به عنوان نفی و سرگون بود، ولی به درجهای عزّت و اقتدار و عظمت حضرت کبریاء ظاهر و آشکار بود که والی و مشیر نامق پاشا با جمیع ارکان ولایت و امرآء لشکر، کافّةً خاضع و خاشع بودند. "و للهِ العزّة مِن قبل و من بعد" مشهودِ جمیع انظار و ابصار بود.
کافّۀ دوستان را به جهت حلول این یوم مبارک از قِبَل عبدالبهآء تحیّت ابدع ابهی و تهنیت کبری ابلاغ دارید. و علیک البهآء الأبهی. ع ع
(مجموعه مکاتیب حضرت عبدالبهآء، شماره 52، ص607)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر